Sprutor..

Idag var de ju dags på morron för Theas sprutor:(
Jag var faktiskt nervös innan,så de var tur att hennes pappa var med och höll i henne..
Första sprutan va inte såå farlig, då gnällde hon bara LITE, men nästa sved och gjorde ont:( Jag försökte distrahera henne med en boll men de hjälpte verkligen inte:P Usch de va inge kul alls, jag kände mig helt lessen och berörd själv.. Sprutor är väl ingen stor grej egentligen men, kändes hemskt!
När vi kom ut därifrån, klädde henne & la ner na i vagnen va allt bra igen!
Får hoppas att hon inte får någon reaktion bara på vaccinationen, en del får tydligen de, så skulle ge henne panodil fall hon blev gnällig i eftermiddag, men ännu är hon glad! :D

Det värsta är ju att jag ska jobba ikväll, inventering på mitt jobb..
Från 19 till 24, så min mamma ska ju vara här.. jag VET att de kommer gå bra, bara dålig tajming med vaccinationen känner jag.. Fast är de så att de skulle bli gnälligt & kinkit här hemma så får väl mamsen ringa mig så får jag åka hem tidigare från jobbet! Dedär löser sig..
Kommer sakna min tös, men hon finns ju kvar när jag kommer hem :D

Kommentarer
Postat av: Melinda

Lycka till på inventeringen :P

Har du börjat hoppa in lite extra nu ?

2009-03-31 @ 15:37:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skönt att det gick bra iallafall :) Jag HATAR sprutor, jag höll på och svimma när en sjuksköterska skulle ge min mamma en.. fyfan säger jag! Jag längtar ju dock inte tills David ska ha sin... kommer fan inte titta då ;p



Vad jobbar du med? :)

Kram Kram!!

2009-04-01 @ 21:05:19
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0