Seg på att uppdatera...

Men, här kommer en lite update från sist..
Fredags var jag först ute på stan här & lunchade med Frida,Emelie & bebisarna! Helt underbart att äntligen få ha Frida på hemmaplan kände jag.. På eftermiddan  tog vi oss en tur till kga jag&thea.. Så tog jag,faster Lisa & Thea en promenad  till "Som hemma" och för en fika..  Sen va de dags för mig att åka hem, skulle ju ha tjejmiddag hemma hos mig med Frida, Sofia & Liza.. Var väldrigt trevligt att alla vi kunde umgås igen!
Åt massa god mat & uppdaterade sig med skvaller  från frankrike, härikring & göteborg!

Lördagen tog jag & Thea en lugn dag hemma hos min mamma.. Thea skulle bada badkar osådär! :)
Lillebror hade lite fest hemma så kände mig lite sugen en sväng på att gå ut med dom & träffa lite folk...men NEJ, det får helt enkelt vänta ett tag till! :)

Idag har jag haft ett besök från min hyresvärd, ska få nytt golv i mitt sovrum nu lyckades jag tjata till mig:)
Så fult där inne så...

Nu sitter jag och beställer foton på Thea, ska fixa hennes album:D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa :) Visst var den? Hur är det med sötaste Thea?

Kram!

2009-03-09 @ 09:05:19
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in lite, har inte riktigt hängt med någon blogg på några veckor nu :(.. vad fin hon är lilla Thea :).. kul att du o pappan umgås o att lillan får en bra relation med honom :).. alla tiders.

Hur går allt annars? Ammar du henne än. Jättefina bilder har du lagt upp på er ihop. Kramar Betty

2009-03-09 @ 13:21:03
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Lisa B

va bra att ni hade trevligt i fredags =)fast de visste ja redan eftersom mamma smsa dig och frågade ;).

2009-03-09 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0