Babymassage!

Idag stog babymassage på schemat, men blev erbjuden att gå det på öppna förskolan..
Så 4a torsdagar kommer vi nu hålla till där, 3 kvar alltså.. Idag var det ben & fotmassage! :D
Trodde faktiskt inte att alla bebisar skulle vara såpass tålmodiga och ligga där, men dom verkar gilla de!
Gick väldigt bra faktiskt.. MYSIGT!
Roligt att det är med ett par man känner också, Karin med sin lilla Liam som endast är EN dag äldre än lilla Thea, och sen även Emelie & Magnus med sin lilla Noah.aka."Lasse Kronér".. Haha, diggar det smeknamnet ;)

Efter massagen gick jag,Thea,Emelie,Magnus & "Lasse" till Café Paus & lunchade lite..
Sen promenera jag hem till min mamma för att hämta en påse kläder som hon tvättat åt mig, kläder med svåra fläckar som jag själv inte lyckades med att tvätta rent.. Så  tog jag med mig Wilma hem.. BUSHUNDEN!

Igår fick vi förresten besök från Brattfors, som kom med presenter till mig & Thea,
alltid presenter från alla håll.. Tacksam är man allt :D Men man känner sig lite bortskämd när man öppnar paket hela tiden, Thea får så himla mycke fin!! JAG MED!! :D

Har även ringt till Karlskogas badhus & bokat in mig på babysim med Thea, ska bli väldigt intressant att se vad hon tycker om den saken... :P

Nu på kvällskvisten har jag rensat undan lite mer i hennes garderob..
Och ränner även i tvättstugan..

Det var nog allt sedan sist..?
Lägger in en bild på fotbollsproffset Thea & hennes vän Liam från idag!



Och en bild på mig & Thea från fredagen..
Thea ser lite rädd ut för fotografen(Lisa)



Sofie  utmanade mig med en liten grej...

Jag är mätt..
Jag gillar mat..
Jag äter gärna onyttigt..
Jag säger ja om någon vän vill fika på paus;)
Jag ger mig sällan in i leken utan att leken tåla..
Jag är duktig på att ligga på soffan & kolla på serier..
Jag stör mig på "märkvärdigt" folk....
Jag läser bloggar..
Jag är vackrast när ingen ser mig..
Jag skrattar mycket & gärna..
Jag är en typisk enstöring..
Jag har aldrig testat droger..
Jag är lycklig som mamma!
Jag trivs inte i gula kläder..
Jag är dålig på att stava!
Jag är rädd för nålar!
Jag älskar Thea!
Jag uppskattar omtanke..
Jag tror på tomten... NOT!

Jahopp, då skulle man kanske utmana ett par?
Lite dåligt med instruktioner på din sida Sofie.. :P Så jag skiter it..men jag antog din utmaning iallafall! ;)


Kommentarer
Postat av: Moster

Härlig bild på de små.



Kul både för dig och Thea att få gå på Baby massage.

Hoppas att du får det roligt imorgon kväll..

Kram

2009-03-05 @ 20:37:28
Postat av: angelica

Sikka sötisar :) hihi

2009-03-05 @ 21:40:30
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: angelica

Japp fick hjälp med det :) Tröttnade på det rosa ;) Allt bra annars?

2009-03-05 @ 22:13:52
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: angelica

Jasså usch da :( Hoppas ni snart mår bättre.. Joda här är det bara bra, men förra veckan var de värre då alla tre fick magsjuka :( Fy fan finns fan inget värre än magsjuka :(

2009-03-05 @ 22:40:01
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: SOFIE

ja de va dig ja menade=)

2009-03-05 @ 22:44:40
Postat av: angelica

Uscha det lät inge vidare :( Men skönt att det gick över ganska fort iaf :) Händer nått skojj i helgen då?

2009-03-06 @ 09:25:04
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: jessica a

sööötboll, kanske blir ett proffs en vacker dag, hoppas handboll isof ska jag lära henne alltt jag kan, haha :)



hahahah, tomten.. NOOT! bra att du drog upp noot, de var länge sen de användes ;)

2009-03-06 @ 10:50:05
Postat av: Hanna

Det där med babysim verkar mysigt :) Jag vill också prova på det med David...men vet inte hur man kommer i kontakt med sånt? Jag kan förrästen inte lägga till dig som länk på min blogg :S det står att adressen är fel :S hel skumt...

2009-03-06 @ 20:51:50
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Hanna

hehe nu gick det :)

2009-03-06 @ 20:52:40
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Emma

Så nu har jag med dumle hemma :D

2009-03-07 @ 13:29:30
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänkte bara skriva några rader, har hamnat i din blogg ett par gånger. Måste vara tufft att vara ensamstående emellanåt,men det går det med antar jag =) Starkt är det iaf!!

2009-03-08 @ 11:35:39
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: "Bloggläsaren"

Jasså Wilma har vart hos din mamma, vad skönt för dig:) Jag önskar att min mamma också kunde ta hand om mina hundar ibland. Men hon är allergiskt.

2009-03-08 @ 12:38:54
Postat av: Sofi

Jag lånade utmaningen ;P

2009-03-23 @ 02:27:50
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0