6 timmar utan min Kiddo!

Nu har jag varit utan min vackra tjej i 6 timmar.
Allt har gått jättebra, hon hade ätit flaska en gång & sen somnat..så hon var snäll mot sin mormor! :D
Hon har heller inte blivit nå gnällig eller sådär efter sprutorna ännu, som jag var orolig för innan...
*Relief*

Jag kände mig nervös innan jag åkte hemifrån, men när jag väl kom till jobbet & träffa mina fantastiska arbetskamrater + fick sms med uppdatering från mamma så kände jag att de va KUL!!
Men gissa om de va UNDERBART att komma hem & se min lilla goding nerbäddad i sin säng, sov så gott.. Naaaaaaw :( Hon är så vacker & perfekt! Hon är det bästa som hänt mig.....min lilla Thea, Kiddo, Bönan, Skruttan, Älskling, Bullen, Lill-Biffen mm..

♥ K Ä R L E K ♥



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för tipset! Vi har faktiskt ikeas kisskydd i hans säng men har även köpt andra. Ska testa om de är bättre. Annars åker de bort! kram

2009-04-01 @ 11:20:05
URL: http://mariiiaolsson.blogg.se/
Postat av: jessica

åå, kärt barn har många namn :) jättekul å se dig på jobbet igår!

2009-04-01 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0