10 veckor!!

Idag blir lill-skrutta 10 veckor gammal..
Och hon är en riktig buse, hmm..jaa var ska man börja? Joo.. dom senaste dagarna så har hon vaknat ca 04.00, ätit lite och vill sedan LEKA! Så då låter de ungefär såhär från spjälsängen: " Aaaaaah, Iiiiiiiiih, shhhhhhhhhkkkkkk,ooouuuiiiiiiiih,gaaaaaauuohiii*spark*"  Eeeeeh..mamma är inte riktigt lika pigg då..MEN, tillslut somnar hon en liten stund, sen upprepas de igen samma sak, lite mat---> SEN LEKA! Om hon fick bestämma...maten kan jag väl bju på men sitta vaken & leka då pallar jag inte..

Babygymmet är ju kul en stund på dagarna, men hon går lös lite väl hårt! Hon sparkar ju på allt hon kommer åt att sparka på, de dånar & har sig samtidigt som hon vrålar av glädje! Haha, rätt kul att se henne.. Men hon tröttnar ganska fort  tyvärr..

MAT: Theas passion här i livet! Hon skulle LÄTT hänga vid mitt bröst dygnet runt om hon fick!
Det ska väl hellst gå 4 timmar mellan sina mål, men det tycker inte Thea..på senare dagar kan jag ju va glad om de går 2 utan att hon är tvär-ilsk..humöret svänger fort om man säger så!!
Antar att hon hamnat i någon tillväxt period eller nåt, hon har alltid varit väldigt "mammig" vilket inte är så konstigt eftersom hon lever ju med bara mig.. Men hon har ju fram tills nyligen sovit hela nätter utan problem..detta pigga runt 04.00 och ständigt hungrig började typ för 3 dagar sen...
Proppmätt Thea= NÖJD Thea! :D

Men, vad gör de!? Hon är ju världens charmigaste!!
Skrattar, grimagerar, busar & gosar..




Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså hon är bara så söt :)

Ehm, jag tror att jag började låta henne se lite på teve när hon var 2½ till 3 månader. För när hon var 3 månader vet jag att hon stod i gå-stolen och tittade på teve :)

jag tror inte att det är någon fara om det inte handlar om en längre stund. Älva är knäpp sen innan så jag tror inte det är teven som har påverkat henne :D haha. Kram!!

2009-03-11 @ 07:57:10
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

ååh, va gullig hon är :)

2009-03-11 @ 08:51:56
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Josse

Vilken jättefin tjej,lika fin som sin mamma=) kram på er

2009-03-11 @ 08:58:27
Postat av: jessica

guuud, älskade babybaaarn.. härlig träningsoverall, nu blir de joggingtur förstår jag :)

2009-03-11 @ 09:49:45
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: hehe tack :) ja, verkligen! :D han fick den i julklapp så han var typ 4 månader ^^

2009-03-11 @ 10:50:24
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Om bebben bara ville titta ut nån gång.. Börjar bli jobbigt detta nu.. VIlken söt liten tjej du har där.. :)

2009-03-11 @ 15:04:03
URL: http://pinklisa.blogg.se/
Postat av: Mia

Va söt hon är:)

2009-03-11 @ 17:18:30
Postat av: mamma/mormor

Hon är ju bara för söt den lilla linslusen!! Kram till Er båda

2009-03-11 @ 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0