Tågolyckor..

Tycker att tågolyckor är otäcka!
Idag har en till dött här pga tåget?
Läs här...

Well well, nu har jag fyllt på kalendern igen för en tid framöver,
ska åka bort i helgen & de blir en dagstur till Ransäter med taxen Tilde & Britt-Marie..
Liten utflykt med Thea, hon älskar hundar, vill klappa, eller ja, klappa? Dra i pälsen! :)
Får hålla tummarna för bra väder! :D

Sen nästa vecka ska jag jobba på Willan hela 4 dagar, charken 3 dagar & frukten 1 dag..
Blir ju tidiga mornar långa dagar ifrån min underbara Thea, men de får gå!
Jag vet ju att hon blir väl omhändertagen av mamma/mormor så dedär är ju inga bekymmer..

Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon som dog av tåget valde tyvär själv att göra de av någon konstig anledning. Hon hade t.om ställt klockan för att gå upp och göra de:S

2009-07-24 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0