Mår som man förtjänar?

Jaa, igår var en lyckad kväll iallafall måste jag säga..
När jag kom till Theas pappa för att lämna Thea & bädda osv så fixa han & bjöd på grillat,
så där var jag en stund, åt & kolla på tv..

Drog vidare till Flisan på lite ferre, sköjj att träffa lite folk från jobbet oså!:)
Vidare till Thörn en snabbvisit & sen till United,
Då var jag ganska lagom full tyckte jag, men sen slank de väl ner några groggar på United som jag absolut inte behövde & sen var de jag som kravlade i leran(?!)..
Inte något jag minns men mina skor & jacka bevisar att så var nog fallet.....
Men jag vet inte ja... :P

Kom hem till Theas pappa i hyffsad tid ändå..
Men kan säga att halva denhär dagen har jag önskat mig en tillfällig död om de så var möjligt..
För fy fan vad jag mådde kasst!! Nu har de väl ordnat till sig någorlunda men:)
Tur att jag inte festar så ofta säger jag bara, fan inte värt att må så dåligt! :D

Kommentarer
Postat av: Moster

Ha ha ja du har inte lagt av dig i alla fall!! Gött!

Gick det bra med resesängen?

Kram kram

2009-07-13 @ 09:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0