Hur ska jag orka?!

Jag får lite jobbångest när jag tänker på att jag ska jobba 4 dagar i rad denna vecka, långa pass & dagtid..
Inte för att jag inte gillar mitt jobb, utan mest för att jag funderar på hur jag ska orka när Thea är vaken så som hon är på nätterna? Och när jag själv inte kan somna i vettig tid fast att jag egentligen är trött..

Funderar på om Thea ska få sova i sitt egna rum med mormor/mamma istället så jag kan försöka sova,
eller vad tror ni? Kanske inte så snällt mot mamma/mormor egentligen, kanske ska vara glad att hon ställer upp på dagtid så jag överhuvudtaget kan jobba?


Kommentarer
Postat av: SANNAH

gullig blogg du haar:)

2009-07-27 @ 10:21:49
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo jag brukar också dra mig för att ringa dit. Men när de gett mig fär lite pengar så finns ingen återvändo. de erkännde sitt fel och gör en till utbetalning :)

Hoppas de går bra på jobbet för dig!

2009-07-27 @ 11:45:44
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: SANNAH

tyckeru:D tack så jättemycket:D

2009-07-27 @ 12:55:29
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Marie

Prova att ge henne extra stadigt kvällsmål. Tex gröt och macka med extra mycket smör på. Endel barn sover sämre om de är lite småhungriga. Jag fick det tipset och det hjälpte faktiskt... :)

2009-07-27 @ 21:16:18
Postat av: mormor

Hej Elin

hmm inte lätt att vara ensamstående mamma, att läna sitt barn till dagis/dagmamma o sköta arbete, men allt går o man vänjer sig o du har ett jätte bra socialnät. lycka till nu :) allt ordna sig ;)

många kramar till er båda

2009-07-29 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0