Hemma igen..

Har haft de bra i helgen, lite regnit i ransäter igår men de gick ju bra ändå!
Thea hanterade sin första hundutställning utmärkt..
Hon fick även sällskap i vagnen av dvärgtaxen Tilde som föredrog att sitta i en torr vagn istället för de blöta gräset :)
Och när de regna låg hon kvar under regnskyddet? Tok-tax..  :)
Ni ser taxen lite i bakrunden:





Presenter rullar in från alla håll?
Thea har fått badlakan, badankor & en Nike-dress, och jag har fått en ny softshell jacka!
Känner mig nöjd faktiskt..

Har jag nämnt att Thea föredrar att dricka ur glas istället för pipmugg osv?
Stora tjejen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt att hon vill dricka ur glas..... Hon är ju stora tjejen!! kram

2009-07-26 @ 22:31:36
Postat av: Anonym

Hon ser lite arg ut på första kortet!!!! Haha KRAM

2009-07-27 @ 00:41:50
Postat av: Anonym

wiiie, guud så stor hon blivit, imorgon ses vi stortjejen :)

2009-07-27 @ 11:58:45
Postat av: jessica

vet inte om mitt namn kom med.. :O

2009-07-27 @ 11:59:15
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Så stor hon börjar bli! :)

2009-07-27 @ 13:24:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0