Helgen..

Är relativt lugn för vår del..
Igår hade vi myskväll bara jag & Thea i mitt sovrum, bädda ner oss i sängen med lite godis, frukt & dricka :)
Jag hade huvudvärk & va trött så jag orkade inte mycket mer än så..

Snart kommer nån snubbe hit för att kolla på min polo, vore ju faktiskt gött om jag blev av med den så jag slipper stå med 2 bilar, jävligt onödigt faktiskt..

Nu ska jag se fall lill-fisen kan vakna snart så vi kan göra oss klara & gå ut!
Hon sover mkt & äter dåligt nu när de är varmt, men idag känns luften lita svalare faktiskt..
Slänger upp en bild från förra lördagen :


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad stor tösen börjar bli! :)

2009-07-04 @ 12:54:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0