Bsök & pannkakor.

Idag fick man lite besök av Jessica & Emelie, och för en gångs skull var inte Thea blyg? :)
Hon har kommit in i en period där hon bara gråter om nån "främmande" tar henne..
Men nu gick de bra. Tog en bild på dom tillsammans :)

Klicka för förstoring
. 

Annars idag har jag ringt försäkringskassan för att anmäla att jag
ska jobba, och idag var de bara 201 före i kön.....
Nu håller jag på att förbereda matlåda till morrondagen!
Sen ska vi hem till mamma/mormor för att äta pannkakor jag & Thea, ska bli intressant att se
vad hon tycker om de :D

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥ Noah & Davids mamma ♥

Tråkigt att hon har kommit in en sån period... David är glad även om någon främmande tar i honom...



Ohh gud va stor hon ser ut på bilden.. vad väger hon nu?

2009-07-28 @ 16:50:12
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var kul att få komma och hälsa på :P Haha stackars unge med ett sånt mongo som håller i henne :P haha. Vi ses! Kraam

2009-07-28 @ 20:10:18
Postat av: My

Joorå, jag jobbar imorn :)Så vi ses imorn :):)

2009-07-28 @ 21:58:54
Postat av: jessica

taack för att vi fick komma, jag saknar redan att träffa babybarne,t hon är ju bara för GO nu! älskar när dom kommer i den där åldern, måste ses snart igen! :)

2009-07-29 @ 14:16:40
Postat av: erika

vad söt hon är:)

2009-07-29 @ 14:43:27
URL: http://minimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0