3 kvar...

1 dags arbete avslutat, och 3 återstår..
Verkligen kul på ett sätt att komma tillbaka ibland, träffa arbetskamraterna samt klappa på My´s tjocka bebismage!
Så goo, snart ska hon gå hem och invänta bebis, så då kanske vi har mer tid att umgås med varann! :)

MEN, gud vad de känns tungt i hjärtat att gå utanför dörren & lämna Thea hemma när jag vet att jag ska vara borta så himla många timmar i rad!
Och när jag kom hem & vart ifrån henne så skrattade hon & sken upp totalt, tror hon saknat mig nästan lika mycke som jag saknat henne:D
Fast de har gått jättebra för henne att vara hemma med sin mamma/mormor också idag,
dom har myst, lekt,vart ute med vagnen & fikat på stan med mammas/mormors kompis..
Så jag vet ju att de inte är nå synd om Thea, jag vet att hon är i trygga händer :)

Nu ska jag äta nåt & sen umgås med Liza!
Ha de bra alla..

Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Nu när man läser här så längtar man inte precis till jobbet...

Skulle vara för det sociala i så fall.. träffa lite vuxna människor igen! :)



Tycker du är jätte duktig iaf med allt! :)

2009-07-30 @ 09:04:52
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0