Torsdag!

Idag har jag inte fått så mycket gjort, led av extrem yrsel imorse så när jag egentligen tänkte gå upp blev jag liggandes kvar i sängen tills jag orkade förflytta mig till soffan tråkigt nog, hade ju andra planer idag egentligen men dom får helt enkelt vänta.. Börjar bli måttligt trött på yrsel & huvudvärk nu!!
Har haft det sen förlossningen..

Idag kom mamma & Frank hit och fikade också, dom hade köpt med semlor så det fick bli semmel-premiär för i år!
Jag fick även en fin vas & en bukett tulpaner, godis & Thea fick en nalle! :D
TACK!

I brist på annat sitter jag nu & kollar på massa youtube klipp!
Alltid bra tidsfördriv :D
Gammal, men fortfarande rolig:
http://se.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg

Nu ska jag mysa med min bebis!!


Kommentarer
Postat av: malin

Det låter inte bra att du känner dig yr.Du ska nog gå iväg och ta lite prover så du ser att allt är bra. Det kan ju va så att du har blodbrist eller en infektion i kroppen.Jag vill inte skrämma dig men kommer du ihåg vad dålig jag blev efter Alva, då hade ju jag en infektion som jag inte fattade själv tänkte att jag bara var sliten och det slutade med att vi blev inlagda och det är ju inte så kul.Nu är vi friska igen om du orkar ta dig en tur så kan du vila lite här så gossar jag med gummelumman Kram.

2009-01-23 @ 11:38:36
Postat av: Natalie

Hej! Läste precis om din yrsel och huvudvärk.. Inge kul det där! Lider själv av yrsel och huvudvärk bortimellan pga min rygg. Får gå hos kiropraktor en gång/månad för att få loss spänningar och knäcka rätt ryggen/nacken när den "halkat på sniskan" och det gör att jag slipper yrsel och huvudvärk. Ofta så beror det på att nån nerv ligger i kläm. Så ett tips är att gå till kiropraktor/massör och kolla ifall du har några spänningar eller nått som behöver fixas till :) bara en liten fundering och ett litet tips!

2009-01-23 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0