Thea-abstinens!

Idag har jag gjort något nytt!
Jag lämnade bort Thea för första gången, i hela 3 timmar:O Det kändes sådär, saknade såklart min lilla skrutt men jag visste att hon var i tryggt förvar (hos min moster)
Under dessa timmar klippte jag av mig håret så nu är jag korthårig, tillochmed frissören sa att jag hade väldigt lite hår kvar.. :S
Därefter handlade jag B-vitamin, och handlade mat..
Men allt hade gått jättebra & hon hade vart snäll hela tiden så det känns ju skönt:)

Imorron ska ja & Thea ta oss en tur till karlskoga, hälsa på jobbet,fika med Theas faster & även handla present till lilla Noah! Ser jag fram emot:D

Svar till anonym från förra inlägget:
För det första:
Troru själv att dom säljer barn t-shirtar med humoristiska texter på i fängelset?
För det andra så är inte Helge min morbror.. Han är min farbror!
Men han är en rätt kul kille så om dom hade sålt barnkläder med roliga texter där han sitter så skulle han kanske köpt en, vem vet?

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja det var ett nöje att få passa det lilla livet. Man är ju inte direkt van med att det finns så snälla barn ;) Hon är verkligen underbar.

Kram

2009-01-28 @ 21:16:37
Postat av: My

men hallå, jag jobbar inte förrän klockan 3 imorn eftermiddag :/ Kom lite senare till willys?

2009-01-28 @ 22:32:09
Postat av: naddie

oh kan tänka mig att första bortlämningen känns extra mycket!



skönt att allt gått bra iallafall :)

2009-01-28 @ 23:21:22
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: jessica

jaaa, nu blev jag glad när du kommer till jobbet imorgon, jag längtar!!! du måsste let upp mig så jag inte missar lillskruttan!!!

2009-01-29 @ 00:38:07
Postat av: cammie

jobbigt!! jag är så sabla rädd om håret så jag hade nog kunnat sluta amma om jag skulle börja tappa massviss..

2009-01-29 @ 17:32:23
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0