Hinner inte..

Jag hinner inte med några långa uppdateringar i bloggen längre..
Skulle egentligen vilja hinna med att skriva en förlossningsberättelse, lägga in fler bilder osåvidare men tiden räcker verkligen inte till!!

Jag är ensam, men jag har haft SUPER bra hjälp & stöd från familj och vänner.. Det betyder massor för mig!
Man hinner inte med dusch, matlagning, disk, ta ut sopor och såna där simpla saker på egen hand..
Så jag har tur att jag har folk runt mig som man kan skicka med ett par sop-påsar ut, eller be om "barnvakt" så jag kan duscha i lugn & ro! :)

Idag kom Theas farmor, faster och farbror på besök!
Thea & jag fick fina presenter.. Detta var lite otippat för jag trodde inte att det skulle finnas någon kontakt med dom..
Men det känns bra, för Theas skull är det ju bara bra om hon kan ha kontakt med "pappans" sida i framtiden, man har ju vanligtvis nyfikenhet & tankar kring sin familj och det antar jag att även Thea kommer ha i framtiden.. Jag vet inte om "pappan" själv vet om att han är pappa ännu eftersom han är på resande fot.. Och jag vet inte om han någonsin kommer ändra uppfattning om situationen.. Det får framtiden utvisa!
Jag & Thea klarar oss ju bra ändå, hur det än blir med allt!

Nej ni, nu ska jag gosa lite med min lilla goding innan sängdags! :D
Åååh jag är verkligen STOLT över henne, hon är så vacker!
Hon har sovit i stort sett hela dagen så det blir intressant och se om hon vill sova i natt..

Natti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känn ingen press på att du måste uppdatera bloggen, det gör du när du har tiden och orken till det!

Lär känna din fina bebis, och mys! Mys mys mys!

Resten kommer senare... man lär sej att diska, duscha och allt annat vardagsaktigt med en bebis i sin närhet!

jag hade min första liggandes i en babysitter i badrummet när jag tog en snabb dusch... =)

2009-01-03 @ 23:03:26
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Så kul att hennes farmor mfl kom över.

Skönt att dom vill ha kontakt trots att pappan kanske inte vill d.



god natt!

2009-01-03 @ 23:08:02
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jessica

Finns många knep, behöver du tips är det bara att fråga :-)

2009-01-04 @ 00:43:16
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: martina

Vilken bedorande dotter du fått:)

hoppas allt är bra?

kram

2009-01-04 @ 00:54:18
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: jessica

guuud du måååste berätta om besöken för mig, jag är så nyfiken, gick det bra? vad sa ni? haha, du måste berätta en hel novell om det när du har tid!

du ska vara stolt, hon är UNDERBAR! :)

2009-01-04 @ 10:14:20
Postat av: Anna

skönt att de på theas pappas sida vill ha kontakt med henne. kanske kan få pappan att ändra lite på sig iaf.

skönt att höra att allt går så bra och att du får mycket stöd och hjälp. hoppas det blir så för mig med :)

grattis än en gång!

2009-01-04 @ 10:22:36
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Jen

Hej fin blogg. jag är också rätt ensamstående det går bra,,,kram

2009-01-04 @ 12:46:50
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Hanna Kusinen :)

Hej Elin! :D

Vad roligt att läsa om allt på din blogg!

ååh vad söt thea är :)

har sett lite bilder och så på tildas och emils bilddagböcker, men ändå, nu har jag ju läst lite från dig och så också, GRATTIS! :) <3

2009-01-04 @ 13:28:17
Postat av: martina

skönt att höra:) hur är eran lilla dotter?

har du komit in i mammarollen någe:)

grattis än en gång:)

2009-01-04 @ 14:58:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: beetty

vad härligt & höra att farmor kommer på besök & jag tror hon är ganska så stolt, annars skulle hon inte visa sig : ).. måste kännas väldigt bra!

Förstår att du har mkt & göra & inte klarar av allt i hemmet när man har bebis hemma, vet hur du känner dig, men man ska inte ha klinande rent hemma eller ha pedantikst : ) tro mig intwe många bryr sig : ).. hii..

2009-01-04 @ 19:51:33
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju varit inne på resedagboken och skrivit till "pappan" att han blivit pappa . så varför skriver du att han kanske inte vet om det hela.

2009-01-05 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0