Helg på nytt..

Då va de helg igen da, men helg & vardag är ungefär desamma för min del nuföritden måste jag säga..
Idag har de vart fullt upp sen imorse känns det som.. Har haft Theas farmor & faster på besök, i samma veva kom min morbror hit på besök, samtidigt som min pappa, 2 av mina bröder+Janina kom hit & lämnade resten av mina förrådssaker som jag förvarat hos pappa sen min "panik-flytt" här för några år sen..
Sen försvann alla, och jag har nu rensat alla kartonger.. Skönt!
Har ju spritt ut mig då jag flyttade hem efter mitt liv som sambo eftersom jag inte haft plats för allt, en del i mammas förråd, en del i pappas, och en del har jag haft själv..
Nu är all min skit samlat på ett & samma ställe äntligen efter alla år :D

Jag sitter och väntar ivrigt på att min vän Emelie ska höra av sig om hur det går för henne!
Hon är inlagd i Karlstad sen igår..hon ska ju få sin bebis nu på ett eller annat sätt & jag är nyfiken på vad det blir & hur det går!!!
Men men, jag får försöka ha tålamod och vänta......*suck*

Nu ska jag tända lite ljus & mysa i soffan med några avsnitt av Army Wives i brist på annat...
Har ju kollat slut på säsong 1 & 2 av Lipstick Jungle nu på några dagar bara, men när kommer fortsättningen?

Trevlig helg alla!  :D

Kommentarer
Postat av: naddie.

oh ligger säsong 2 ute av lipstickjungle nu? har jag ju missat HELT :P

2009-01-24 @ 21:03:53
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

oh ska in och ladda ner ;)



jo jag kör på desperate, gossip girl, the hills och nya beverly hills just nu :P



visst blir man happy av och se det? :D ja, verkligen.. förstår inte hur man kan "avsäga" sig att vara pappa frivilligt faktiskt.





vad gullig du är! jag har faktiskt inte hunnit bli speciellt nervös. vet inte varför jag är så lugn, det närmar sig verkligen nu. kommer väl få hispan när jag kommer till BB :P



har inte ens bestämt hur jag vill ha förlossningen än :S känner mig jätte dålig på och planera bara för det :P

2009-01-24 @ 23:34:52
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Louise

Har hört att dom lagt ner serien. Så där finns bara säsong 1-2 av lipstick jungle :)

2009-01-27 @ 14:15:23
URL: http://louisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0