Tillfälligt barnlös!

Jaha, nu har jag vart "barnledig" i två timmar, känner redan att Thea-abstinensen smyger sig på!!
Har sysselsatt mig med lite städ osv för att inte tänka på att hon inte är här..
Så jobbigt att behöva säga "hejdå, vi ses imorron!" Men jag VET att hon kommer ha de SÅÅÅ bra :)
Det går ingen nöd på henne & hon kommer nog ha fullt upp med annat än att sakna mig!

Fast jag behöver lite "egentid" också, speciellt nu idag & imorron fm när jag ska baka & förbereda det sista inför kalaset.. Tur att jag har snälla vänner som hjälper mig med baket :D
Lite lättare att få allt avklarat också när Thea inte ska vara med & ha all uppmärksamhet,
då kan man lätt glömma läsa några viktiga delar i receptet märkte jag igår.. Haha!

Imorgon är det dags för 1-årskalas? Jag kan inte fatta de själv!
Min lilla tjej är ju helt plötsligt så stor!! ♥


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma til Lucas

Grattis Thea på din 1-årsdag önskar Lucas... :-D

2009-12-30 @ 09:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0