Söndag- shoppingdags!

Helgen har vart kanon faktiskt..
I fredags satt vi några här & drack lite vinglögg, käka lite gott & kolla på tv lite..

Igår var de lördag & dags för ett arbetspass för min del :)
Thea var & umgicks med sin farmor, farfar, faster+tim, farbror & pappa under tiden jag jobbade..
Hon hade skött sig bra & vart nöjd hela tiden så de kändes bra!

Idag ska jag till karlstad med Liza, Lisa & Frida!
Ska shoppa loss riktigt, ska ÄNTLIGEN köpa en ny madrass till min säng..
Ska även handla lite grejer till Theas rum..
Och sist men inte minst JULKLAPPAR.. Har inte så mycke kvar att köpa men..
Thea ska stanna här hemma med sin pappa medan mammi är & shoppar loss! :)
Det är bra för henne att umgås lite med honom när han väl är hemma..

Nu äre dags att kliva ur pyjamasen!
Ha de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0