Nöjd med dagen!

är lite trött nu efter shopping, bära på möbler, byta ut sängmadrassen & montera byrå!
Tog sin tid i karlstad, hittade allt på ikea jag hade tänkt mig, men dessvärre blev jag inte klar med mina julklappar.. Var verkligen så utplockat ute på bergvik.. men är man ute en söndagkväll innan jul kanske man inte ska räkna med så mycke annat? Vi avslutade iaf dagen med lite tacomys & en gruppmontering av Theas 47 kilos byrå nu på kvällskvisten, helt sjukt att en byrå väger så mycke!
Tur att Theas pappa var här & kunde hjälpa till med att få upp den på 3e våningen för de hade vi nog inte fixat annars.. var fullt sjåå med att få upp den på vagnen & in i släpet:P
Nu har jag dessvärre fått blodad tand & vill få allt PERFEKT i hennes rum, har lite planer men vet inte hur jag ska få igenom dom riktigt.. För så jävla händig är jag ju faktiskt inte :)

Men nu får de allt stå still i hennes rum tills efter jul & födelsedag..
Känns som jag kommer ha fullt upp ändå med allt bestyr runtikring!
Ska få upp dendär jävla julgranen imorron också har jag tänkt mig, men jag vetefan alltså!
Inget tänkbart inom syn&räckhåll här får ju vara ifred från fröken klåfinger..
Så jag vet inte om en gran egentligen bara är att skaffa sig extra bekymmer?

Annars imorron ska jag gå ut på en rask långpromenad & bränna lite av min ank-rumpa..
Känner liksom att när storlek large på trosorna är gränsfall så behöver man nog tappa nåt enstaka kilo där!
Nu tror nog ni som inte sett mig i verkligheten att jag är nån jävla jätte, men de är jag inte..
Fyllig stjärt bara!

Positiva Elin är i farten känner jag, de är nog bäst för mitt humör om jag går & sover ett par timmar nu,
kommer sova skönt i min nya säng! Nattinatt..

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, jag tror jag har samma byrå till Tuvas rum.... ;) 47 kilo vägde den också från IKEA men kommer inte ihåg vad den heter.....

2009-12-21 @ 14:42:13
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0