Konstig natt..

Jaa, Thea somnade igår utan problem vilket hon inte gjort på typ en vecka pga sjukdom osv..
Men de fick jag äta upp senare på natten, hon vakna typ 01 när jag försökte sova, och gav sig inte, hon var verkligen oxtokig! Vi var nog vakna till 05 imorse, jag hade du inte hunnit sova nåt än!
Så imorse var vi inte uppe i tid, och inte heller är vi pigga!

Både jag & Thea sov en timme runt lunch, och nu sover hon igen..
Under tiden lagar jag mat, potatisen står på spisen & fiskgratängen är i ugnen!
Snart ska jag väcka dendär busen så hon kan va lite trött ikväll kanske, och hon vill väl också ha mat:)

Vi var förresten på bvc igår, hon ska egentligen ha sin andra vaccination mot influensan denna vecka..
Men tydligen har nästan alla småbarn blivit dåliga av spruta nr.2, så vi valde att vänta med den så att hon får återhämta sig lite efter alla dagar med feber!!

Ne, spisen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0