Julkorten postade!!

Idag gick jag & Thea upp ganska så tidigt, åt en mysfrukost tillsammans..
Sedan gav vi oss ut i snöyran för att posta julkorten & sen gå till skatteverket för att kolla upp en grej med byte av efternamn till mig & Thea..
Kan säga att det var rena träningspasset att gå dit med barnvagn när det var en dcm blötsnö på trottoarerna!

Har pratat med dom på bvc idag också om Thea, hon är ju inte frisk än..
Och egentligen ska hon ju ha sin andra spruta mot svininfluensa senast nästa vecka, men de är bara denna dom vaccinerar sen ger dom inget mer förän i Januari.. Så då hinner de gå för långt emellan, men dom tyckte inte hon skulle ha nån spruta nu när hon inte är helt frisk..

Min dator är inte riktigt okej så det blir lite klent med uppdateringar, tar mig typ en timme att ens starta datorn så jag orkar inte krångla! Måste ha hjälp att formatera om denhär skitdatorn så jag kan använda den normalt igen..

Kommentarer
Postat av: Jessica

aah, okay! Va bra att hon får träffa honom då!! :)

2009-12-15 @ 14:06:01
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Sandra

Men hallå..byta efternamn?! WHY!? Till vad?!

2009-12-15 @ 21:15:30
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0