Inte kul!!

Febern försvann inte utan trappades istället upp..
Får inte ens bort den med alvedon, riktigt synd om lillskruttan nu!!
Hennes temp har hela dagen legat mellan 39 och 40 grader(med alvedon i kroppen!!)..

Ringde sjukvårdsupplysningen för att fråga vad jag skulle göra eftersom jag inte fick ner tempen på henne..
Men de var tydligen bara att skita i att ge alvedon över huvud taget sa hon!
Och låta kroppen sköta de själv.. sedan bara avvakta!

Hon har haft febertoppar/tredagarsfeber osv bara sådär förr, men inte så hög feber som hon har nu..
Hon är heller inte förkyld eller nåt så jag vet inte vad detta beror på :(

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hellloo... det där låter inget vidare ... Min kompis lilla grabb har ofta feber och det hjälper inte ett skit med alvedon därför gick hon över till Ipren och testa det itället och läs ordentligt på förpackningen hur mycketdu ska ge :) Hoppas det blir bättre... KRAM

2009-12-06 @ 10:51:00
URL: http://missmichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0