Feber dag 3!

Nu är tredje dagen med feber för Theas del, natten har varit ett rent helvete..
Skruttan är så ledsen.
Hon har fått sovit i min säng, fått suttit med henne i mitt knä större delen av natten och killat på hennes ben för att hålla henne lugn..inte mycke sömn för min del!

Baddat med kall handduk, försökt få i henne vatten..
Ändå har tempen legat runt 40 grader hela natten, nu på dagen har tempen legat strax över 38 så jag trodde de skulle gå över, men nu låg den på 39 igen.. :(

Nu sover hon iaf..
Hoppas på att få sova några timmar inatt!
Och att dendär dumma febern är borta imorgon annars lär vi nog få åka iväg & kolla upp de kanske..
Hon sa ju när jag ringde sjukvårdsupplysning att dom kunde ha feber fyra dagar innan man kolla upp de så jag får väl ringa & höra imorron kanske..
Kan inte förstå att de blir såhär?

Antar att de inte är kul för er att läsa mitt traggel om Theas feber..
Men ni får stå ut helt enkelt, eller låta bli att läsa :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

du vet såna där juice tetra man kan köpa åt barn? vi gör eget eller vad man ska säga. köp juice som är utan socker (naturligtvis inte med nå sötningsmedel i ehller) och häll i en flaska, och lika mycket vatten i. 50/50 alltså. då blir det inte så starkt. hon kanske hellre vill ha det så du vet att hon får i sej vätska, Tuva älskar det iaf! Hioppas hon blir piggare snart!!

2009-12-07 @ 14:54:02
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Anna

Man behöver skriva av sig ibland!!

2009-12-07 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0