Hypoglykemi..

Dessa är symtomen för hypoglykemi..
Jag markerar med fet stil dom som jag upplever!

  • Blekhet
  • Darrningar
  • Svettningar
  • Svaghetskänsla
  • Hjärtklappning
  • Hunger
  • Oro
  • Koncentrationssvårigheter
  • Irritation
  • Trötthet
  • Synstörningar
  • Nedsatt närvarokänsla
  • Kramper
  • Koma.

  • Med andra ord så känner jag mig inte i piggaste laget, antingen äre väl Hypoglykemi, eller svininfluensa kanske?
    Eller nån annan sjukdom, känner inge halsont, hosta eller såna saker iallafall.. Men de kanske kommer?
    Thea är iallafall hur pigg & vild som hellst...så hon lider ju inte av nåt, den saken är säker..
    Nu ska jag äta nåt!


    Kommentarer
    Postat av: Matilda

    Äntligen någon som förstår mej när ja har insulinkänning.. (hypoglykemi) Men va skönt att få veta att det inte va svininfluensan el nått annat allvarligt! "tvärtom-diabetes betyder bara att du äter för dåligt.. dax att kolla over sina mattider kanske.. " /En som vet allt om detta, hehe..

    2009-08-23 @ 10:28:05
    URL: http://killas.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0