Veckan bara rusar iväg!

Ja, har haft nåt för mig varje dag!
Igår var jag & moster förbi på församlingshemmet för att se hur lokalen ser ut till på lördag, vad som fanns där & inte..
Men jag tror de kommer bli bra faktiskt! På kvällen var jag
 hos pappa/morfar & Malin och hade ljusparty.. Pappa/morfar hade hand om Thea under tiden så de flöt på riktigt bra!

Idag är de inte mycke mer än babysim som gäller...
Diskat & plockat hemma då men aa..

Imorron är de dags att firra de sista innan dopet!
Ni vet, handla, duka & sådär, så kommer äntligen min kusin Hanna som ska sova här hos mig! :)

Nee nu vakna min goooos från sin middagslur hör jag så dags att gå & kolla vad hon ligger & garvar åt? :)
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Lisa/Faster

kommer bli jätte bra på lördag! =)

Är så glad att jag är gudmor åt Thea. :)

och hur kul ska vi inte ha på kvällen då ;D

2009-04-23 @ 15:26:11
Postat av: Melinda

Gud va kul med dop :D hoppas planeringen och allt går bra!

2009-04-23 @ 16:40:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: [email protected]

yeah! kul! ses imorn :D



mamma sa att du undrade när jag kom till stationen? :)

Jag kommer dit 17.15 :)

2009-04-23 @ 17:18:15
Postat av: Elin

Lisa:

Jaa de är klart att de kommer bli ASKUL på kvällen, ÖS!



Hanna:

Bra! :) Då ses vi på stationen 17.15! :)

2009-04-23 @ 17:47:33
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0