Det bara känns så bra! :D

Jajamen, idag har de gått i ett heeela dagen..
Började med att lämna min älskling hos moster på förmiddagen för att kunna åka & handla allt inför morrondagens dop!
Lite lättare så, åkte till församlingshemmet & lämnade av alla grejer + började duka lite..
Sen tog jag mig en paus och åkte hem till moster för att gosa+mata bebis innan de var dags att duka klart!
Theas faster & farmor hjälpte till att duka och jag tror att vi lyckades få de ganska bra, känner mig nöjd iallafall! :D

Det är ändå lite att pyssla med inför ett dop, lite mer än man tror innan kanske..
Men de är ju tur att man har sån hjälp från alla runtom med Thea, bakning, dukning osv.. TACK!

Idag kom även min söta kusin Hanna hit :D
Så vi har haft en riktig tjej-kväll här.. Hanna, Tilda, Jag & Thea..
Tacos,chips & dipp.. GÖTTANS!

Imorron kommer jag ha speckat schema från morron till sen natt, men bara med roliga grejer såklart!
Längtar riktigt.. Tror att morgondagen kommer bli en toppendag! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va skönt gumman att allt känns sådär bra!! ;-P Låt den känslan hålla i sig!!! blinkblink :-) Lycka till idag och så hoppas vi att allt går som ni tänkt... Kram!!

2009-04-25 @ 09:47:30
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: hehe ja. så hade jag också velat göra, men ingen som hjälper mig med slingning och jag har inte råd att gå till frissan. ja, precis. ska klippa mig nu i maj, och köra med inpackning och silvershampoo om vartannat :)

2009-04-25 @ 10:20:30
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad heter hon nu, mer än Thea?

2009-04-26 @ 10:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0