Seriestart!

Yes, idag börjar mitt nördande..
Dom ligger nu på nerladdning så ikväll vet ni ju vad jag gör! :D
Fick en bra länk av Robin där man ser alla datum med seriestarter från usa, perfekt!

Idag: Jobbade en halvdag som vanligt.. kort & soft pass, åkte ner lite tidigare till jobbet för att beställa lite frukt tills imorn, beställningen måste ju va inne innan klockan tio så.. Bussigt av mig va?
På vägen till jobbet blev jag stoppat av polisen.. Ärligt, har inte ens haft körkort länge.. inte ens två år.. Men ändå har jag fått blåsa så jävla många gånger.. Men nu har jag fått in den rätta tekniken :D
Så nu gick de skitbra att blåsa, brukar alltid ta slut på luften innan de pipit klart men.. :P
Grin-kuk till snut dock, han sura för att jag öppna dörrn istället för att veva ner rutan?! ÄR rutan trög att få upp så föredrar jag dörren, är de nåt fel med de? Ingen annan polis som klagat innan iaf..

Otroligt nog är jag inte så trött idag som ja borde va? Lite segt imorse men vakna till ganska kvickt ändå..
Hade ju sov-kompis inatt :D :P ;)

Nu äre dags för mig att åka in till kristinehamn, bytlåna bil med Mats snäll som han är så jag kan åka till Ikea & handla madrass till min sängram :D:D Kanske kan montera upp den sen också innan jag åker tillbaks hem hit?
Frida skulle ju följt med men hon fick förhinder så jag får nöja mig med lillebror  som bärhjälp;)
De går väl lika bra de, brukar bli lite flummigt & omoget när vi är iväg men vem bryr sig?

Annika ringde från jobbet så jag fick två tider till nästa vecka, jouren.. GÖTT, kvällspass! :D
Hatar att jobba morron pga att jag är så jävla morrontrött... :P

Nee nu ska jag ge mig iväg.. Ringa Emelie på vägen också! Får jag inte glömma!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0