Handlat..

Idag har jag inte gjort mycke annat än handla..
Ikea, Willys, Rusta, Maxi, Empoli ;) Haha.. (för er som inte vet så är sistnämnda en pizzeria)

Plockat ordning LITE här hemma, börjar komma iordning LITE iallafall...

Kommande vecka äre lite som händer, utöver jobb så ska jag på utbildning på strandcafét på tisdag..
Direkt efter de ska jag iväg på föräldraträff! Spännande att se vilka som kommer va med i vår grupp oså..
Emelie Carlstedt fyller år & ska såklart firas.. Jaa, lite utöver vanligheterna iallafall ! :D är säkert nåt mer jag har planerat som jag glömt.. brukar ju va lite så med mig..

Nu på kvällskvisten fick de bli att kolla på avsnitt 1 & 2 av Californication säsong 2, de finns nu att ladda hem på pirate..
Skitbra!

Lägger upp en bild på mig & Slepicka från igår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken tjockis...

Ni ser jätte söta ut.

Kram

2008-09-21 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0