Fullt upp..

Idag har jag & Wilma spenderat dagen "på landet"
Inga fel.. Bara de att jag inte hunnit med så mycke av de jag hade tänkt när jag va ledig..:S
Hade tänkt handlat present till Emelie som fyller imorn, men de får bli en present i efterskott istället för de hinns ju inte imorn heller pga jobb..

Mormor har även handlat ett täcke till bebis idag, påslakan & lakan också..
Tack mormor!! :D

Nu får de bli att fixa till matlådan & sen krypa ner, för imorn äre jobb från morron till kväll, och sen ska Emelie firas!
23 år blir damen, och detta ska firas med en bild!
Hinner inte med att göra nåt grattis-inlägg imorn så de kommer nu istället!

GRATTIS!



Haha, några sånahär miiner kanske man inte får se imorn näre är nyktert?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0