Seeeg på att uppdatera..

Jag har fyllt hela helgens schema med VÄNNER..
Sällskaps-spel, bowling och iväg en sväng på fest, och iväg på lillebrors 7-årskalas.. Har haft fullt upp, men igår kände jag lite så att mycke folk ger mig lite panik-aktig känsla.. :S
Att sitta på kalas med massa folk gav mig hemlängtan, fjantigt va?
Jag är en hemma-fis!

Nu är de redan söndag, jag & Wilma ska ta en promenad på eljusspåret klockan sex med Emelie, Niko och Doris..
Därefter ska jag bara mysa ner mig i soffan, kolla på serier jag laddat ner och bara slappa!!

Har en såndär söndagsångest som man hade när man gick i skolan och inte ville ha måndag..
Jag har 3 saker noterade i almanackan till veckan, de är *********, telefontid med läkaren, och tid hos barnmorskan.. Känns som tre jobbiga måsten..fast hur jobbigt kan de va egentligen?!
Jag jobbar inte nu iallafall, jag är sjukskriven..

Nääe, hoppas ni haft en rolig halloween med utklädnad och annat fuffens!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej gumman!

Du har en utmaning att hämta hos mig:

http://pernillamariaa.blogg.se/2008/november/utkast-jag-har-1.html#comment

2008-11-02 @ 18:31:31
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0