Lite bitter..

Jag har inte fått tillbaka min skiftnyckel.. ingen viktig grej egentligen, men om man lånar nåt så tycker jag att man faktiskt ska lämna tillbaka efter sig! Principsak...

Ser ni att jag har fått en ny design på min blogg? :) Melinda var snäll och fixade detta åt mig!
Och jag tycker faktiskt att de blev riktigt fint! Eller vad tycker ni?

Kiddo har nog ingen plats kvar i magen nu längre :(
Senaste dagarna känner jag bara små "buffar" och lite knotor som stucker ut i sidan när den lilla godingen sträcker på sig.. Så det är väldigt lugnt & beskedligt i magen nu mot vad man är van! Största livstecknet jag får därinnifrån är på kvällarna då den lilla ALLTID har hicka! :D

Imorgon är de dags för mig att åka til landet och agera djurskötare eller liknande i 3 dagar..
De är 6 hästar & 5 hundar som ska skötas..känner mig sådär lagomt motiverad med tanke på att jag är ganska så gravid och att min ork och energi har nåt botten..
Orkar knappt att gå osv med Wilma som bara är EN hund, utan ligger hellre på soffan större delen av dagen(MED Wilma)!
Men de blir samtidigt säkert kul bara man väl kommit iväg! Gosa med fölis som inte är så lite längre..
På bilden är fölis bara några timmar gammal, hans första visit utomhus med sin mamma! :)
Hur underbar som hellst är dendär tuffingen... Han har dock växt till sig lite nu,MEN för de har han inte blivit mindre söt, snarare tvärtom!



Kommentarer
Postat av: myy

fiiin blogg elin =)

2008-11-30 @ 23:48:00
Postat av: Isabelle

Japp! Sidan blev skitfin=)

2008-12-01 @ 08:04:21
Postat av: Louise*

fint hon har gjort melinda :) och grattis till bebis!

2008-12-01 @ 09:40:51
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jattefin design!

2008-12-01 @ 10:04:16
Postat av: Kicki

oh tack så jätte mkt :)



de är ju dax att pynta nu :P första advent va ju igår :) hoppas du får de bra som djurskötare

2008-12-01 @ 12:47:26
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Lisa

De va allt en fin blogg de :)

2008-12-01 @ 19:13:19
Postat av: Karin

Jättefin design! :)

2008-12-02 @ 18:10:20
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0