Home again!

Nu är jag hemma igen efter ett par dagars vistelse på landet,
åkte till kristinehamn för att besikta bilen, som förövrigt gick igenom!!
Jag va faktiskt orolig inför besiktningen, trodde väl dom skulle hitta några fel som jag va tvungen att lägga sparpengarna på.. LUCKY ME!

Kiddo har förövrigt blivit för stor för att få plats i min lilla mage, h*n ligger på tvären och sträcker på sig i stort sett dygnet runt, förutom när h*n sover då förståss!
Men jag tänkte såhär, en bild säger mer än tusen ord, och eftersom jag sällan använder min kamera så får jag helt enkelt visa dagens känsla med ett konstverk från paint!
Jag vet, jag är störd.. ;P


Kommentarer
Postat av: lillasyster

uuh, vilket mästervärk ;)

2008-11-11 @ 19:05:55
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: Moster

Ha ha

jag hade glömt hur snygg du e!!!

Grattis till bilen...

Kram

2008-11-11 @ 19:13:30
Postat av: Angelica

Haha fan en riktig konstnär juh :D Nu är det inte långt till knodden kommer :D Nervös?

2008-11-11 @ 19:45:49
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja så fint så :) Joda, vänta tills det närmare sej, men hoppas du får en lätt förlossning :D

2008-11-11 @ 22:17:36
Postat av: Anonym

Haha läste ditt "fjant" inlägg och de tillhörande kommentarena... Hmm pappa mot sin vilja? och kan inte påverka beslutet om att bli pappa?? JOOOO om man inte vill bli pappa så ha inte sex!! "pappan" kanske hoppade över biologin i skolan... YOU go girl!! Tycker du gör helt rätt, det är ditt beslut och din kropp!! Känner inte dig eller "pappan" råkade bara ramla in på din sida!! Helt underbart med knodd sen!! Man blir bara varm av ett litet litet leende och så är den dagen perfekt den också, även om man har spya på tröjan och det osar prutt från blöjan igen... Bebislukten glömmer man aldrig!! Det STÖRSTA man gör i livet!! HA en bra dag!! //En som inte känner nån av föräldrarna

2008-11-12 @ 07:34:07
Postat av: mamma/mormor

kul att DU hittat KONSTEN innom DIG.....och den kommer inte från Mig!!

Men DEN var snygg..... kram

2008-11-13 @ 00:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0