Shit..

Sorry att de jag skrivit upprört många och skapat diskussiner härochvar, känns som de blivit lite onödigt skrivande från vissa.. Och jag orkar knappt ens läsa vad som skrivs utan godkänner bara kommentarerna och skummläser lite..
Var och en har sin åsikt, och de är jag okej med..

NU är jag på landet, åkte hit i lördags så har sovit här nu i 2 nätter, skönt att komma hit, pyssla med hästarna och slappa.. inte tokigt alls! Skulle fått på vinterdäcken hade jag tänkt också men, en ventil har pajjat så den måste bytas först, så de för vänta tills helgen med vinterdäck..
Imorron eller ikväll måste jag styra bilen åter mot kristinehamn för att imorgon ska jag besikta bilen, undra hur de går???

Och nej Jessika jag tog inte illa upp för vad du skrev och blev heller inte upprörd,
jag funderade mest på vem du kunde va.. :)
Folk reagerar skarpt när dom läseroch kastar bara in kommentarer lite hursomhellst, och jag tror att vissa låter värre än dom är menade! Men nu påpekade du ju att jag raderat vissa och att de verkar som om bara dom till min fördel står kvar, istället låter jag allt stå kvar numera så behöver ingen undra vad som sollats bort.. Men tanken med bloggen är ju inte att de ska uppstå någon "paj-kastning" er läsare emellan!
De kan ju alla som kommenterar försöka tänka på så tror jag de blir lite trevligare för alla att gå in och kika..

Usch jag vet inte vad jag yrar om nu känner jag? Helt nyvaken!
Barnmorskan ringde ju nyss och väckte mig..
Så nu ska jag kliva ner och äta frulle!

Kikar in senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0