Bläää..

Idag gick man in i 35:e graviditetsveckan..
Mår pyton idag ärligt talat, har legat på soffan/sängen hela dagen och mått piss..
Endast vart utanför dörrn ett fåtal ggr med Wilmis och då jag försökte mig på att handla på Maxi där jag höll på att svimma i kön, stog och svettades och kände hur benen inte orkar mer.. Typiskt att de är hundra mil lång kö just vid såna tillfällen!

Så (o)intressant har min dag varit, nu ska jag återigen bädda ner mig på soffan och kolla på nån serie och tycka lite synd om mig själv!! ( DE FÅR MAN FAKTISKT GÖRA IBLAND!)


Kommentarer
Postat av: Emily

Klart man får tycka synd om sig själv, speciellt om man får svullna fötter och får trängas med pensionärer på apoteket för att köpa stödstrumpor.

2008-11-12 @ 19:23:41
URL: http://duagava.blogg,se
Postat av: Sussi

att vara gravid är väll kanske inte alltid en dans på rosor. Men är ju säkerligen värt det sen :D

2008-11-12 @ 19:26:39
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej. Jag läste några inlägg i din blogg och jag känner mig besviken på mänskligheten.

Varför i hela friden måste du, på din blogg ta bort inlägg, sortera bland kommentarerna och annat på grund av en massa fjantar som inte kan hålla sig till sitt eget liv!

Hu, vilka människor! Att de ens tror att de har någon rätt att döma dig!

Du har valt att bli mamma. Det är ditt liv. Det är din mage.

Och allt det där andra som du förhoppningsvis har hört många gånger tidigare.

Jag hoppas u mår bra och inte tänker mer på folks fördomar.

2008-11-12 @ 19:37:06
URL: http://straightfrommyheart.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Till Jessika

Du kan ju kolla Tiderna i dina i Din inlägg....man kan ju undra om DU är nykter vid tillfället!!

2008-11-13 @ 00:38:30
Postat av: LAACY

jag tog ett par tabletter från en hälsokost, några konstiga fast de var inte tillräckligt med järn i dom visst .. aa steven kom hem igår kväll med ett paket niferex, de är dom barnmorskan vill att jag ska ta två om dagen så vi får hoppas värdet stiger så jag slipper ännu en utskällning om två veckor =P

näää, aldrig livet att jag rör leverpastej hahha, men jag har också hört att om man tar j¨rnet tillsammans med apelsinjuice så tar kroppen lättare upp järnet, de var nån tråd på familjeliv som skrev de ..

tack för tippset!! ser att vi har bf nära hihi grattis!! :=D==D

2008-11-13 @ 07:42:24
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan..

Jag får gratulera dig också till bebben..

Min är planerad att komma början på januari, och jag hoppas verkligen den kommer efter 1:a januari och inte tidigare..

När är det dags för dig??

Ha det så bra, Elin &"pyret"

2008-11-13 @ 11:08:25
URL: http://winter81.blogg.se/
Postat av: Elin

Aha.. Hoppas du går över julafton bara. Kanske inte så kul att fira julen på BB...

vet ni vad det ska bli??

det vet inte vi.

2008-11-13 @ 13:28:14
URL: http://winter81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0