Solglasögon?

Japp, igår kväll när jag jobbade fick jag ett samtal med världens konstigaste nummer tyckte jag..? började liksom på +6680....osv.. De va Bobban!! :) Som ringde från Thailand, skapligt full måste jag nog säga.. Dom va på nån natt klubb och jag hörde inte jättemycke om vad som sas faktiskt, mer än att klockan va ca 02:00 på natten där, och att några tjejer dansa vid nån stång? Han jiddra lite om sin tattuering som han hade 4 timmars jobb kvar på tyckte jag han sa.. den borde va ganska stor om de tar så lång tid o han har suttit flera dagar..
Hur som hellst så hade han fått för sig att han skulle köpa med solglasögon åt mig! :)
Ska bli intressant att se vad de blir för några när de är Bobban som väljer.. haha.. >Han hade även ringt Frida & Sofia & sagt samma sak! :) SOLGLASÖGON is the shit!!

Varför stavas inte kuvert kuvär istället? Bra fult om man skriver kuvert..

Nu ska jag se fall jag kan få väck på store-brollan när han väl är hemma från Norge såhär under veckan, vill få med mig honom ut & luncha på Café Paus innan jag ska åka till jobbet! :D Börjar 16:00 idag och jobbar till 21:15..
Lagom långt/kort pass tycker jag...!

Måste få klaga lite också på bilddagboken.se som tycker att dom har gjort en ny & fin design på sin hemsida:S
Faan va dåligt! Ser ut som skit & funkar knappt som de ska, vissa av mina vänners bilder kommer inte ens upp när jag går in på deras sida? Hur bra är de då egentligen? Men men, de funka ju inte alltid bra innan heller iofs så man kanske får ge de lite tid så kanske man börjar tycka om de sen? Eller vad tror ni?

Nee nu ska jag göra mig iordning & gå iväg för att luncha med brollan, han va redan vaken! :P

Till dig som jag vet att du INTE läser:
Jag saknar DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0