Här har ni tjejen som hänger upp sig på detaljer..

Just nu känner jag mig som en fjortis.. men jag måste bara säga detta!
Erik Segerstedt är HET!! MEN...


...haha, MEN.. han har tydligen hår på bröstet vad de ser ut som.. Manligt tycker vissa..
Fast de tycker inte jag! Hur gött äre att ligga & kramas & gosa med nån som har ett rivigt bröst liksom? :S
OCh hur snyggt äre?! :S inte så värst om jag får säga mitt.. no more hår-apa for me.. disgusting..

Då gillar jag hellre Chad Michael Murray's google-bilder.. :P
Han är snäppet hetare, men utan hårit bröst..

Sådär, mycke ni bryr er va? :D




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan hålla med om att chad Micheal Murray är het, men Erik Segerstedt hell nooo!

2008-03-22 @ 09:11:44
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0