En sådan kväll! :)

Kvällen blev inte alls som planerad... planerna sinade under gårdagen men jag & Frida kom på att vi sätter oss hos Sofia & dricker lite och åker sedan över till karlskoga för att gå på Statt där.. just för att för en gångs skull gå ut nån annanstans än här i tråkiga kristinehamn!
Så blev de!!
Jag & Frida sänkte alkoholen i allderles för rask fart:D
"Vi måste tömma den här vinflaskan NU så vi kan smaka på nästa flaska också!"
Vart himla roligt... Liza tog på sig rollen som bäste chaufför..(varnings-stavning)

Jag tappade tillslut bort Frida, men de visade sig att hon gått från Statt.. :P
Inget svar på nåns telefon.. jag va övergiven ett tag där..! men jag hade ju en svans ändå så helt själv va jag inte.. men jag började få panik när ingen svarade.. Var skulle jag ta vägen?
Tillslut så fick jag tag på Adam & mötte honom utanför wickan så drog vi vidare eftersom vid de laget hade jag även fått tag på den omöjlige Frida :D

Idag har man små luckor från gårdagens kväll.. men vad gör de? :D SKIPPA ÅNGEST!
Jag vet iallafall att jag hade kul just då..!
Tänkte lägga in lite bilder från gårdagen.. vart inte så många men, några!

 Bästa Frida dricker lite vin.. inte så lite kanske..
 Liza som va snäll nog att vara nykter & köra :)
 Elin "hjärta" Frida  = Galet!
  Och nu ska vi ut på promenad med Wilma! ♥ image6


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha.. ja de va allt en grymt gaöen kväll. Men jäklar va roligt det var :D Måste vi göra om någon gång. Men vart ska vi gå ut då? Karlstad eller örebro kanske :P
Många många kramar
Frida

2008-03-23 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0