Dagens inköp....

Eftersom jag flyttar till karlskoga om ca 1 månad vill jag ha så mycke nytt som möjligt för att få de fint i mitt nya hem.. Jag har vart iväg 3 ggr nu till ikea för att handla på mig saker eftersom jag vill byta ut mitt gamla blåa tema mot ett annat :) Snart har jag nog handlat klart där..
Idag följde jag bara med moster & mormor som sällskap egentligen... MEN...
Kom hem med:

*En stor matta
*Skåphandtag till mina garderober×6
*En lampa (som att jag inte har nog sen innan:P )
*Musmatta till min nya dator

Från andra butiker:
* 20 meter kabel till min dator...
* Söt vit handväska som jag ska ha på balen i Karlskrona

Sådär, de va nog de mesta.. Jag är nöjd!
Jag vill flytta nu, och jag vill åka på bal i karlskrona imorn..
Jag vill att lite roliga saker ska hända just NU! Men men, bara att vänta...

♥ Eliin is..störd?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nemen va kul att du ska flytta hit. Du får bjuda mig på inflyttningsfesten;)
Vart ska du flytta nånstans da, vilket område asså?

kram

2008-03-27 @ 20:48:28
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0