Boooo-ya!

Då har man nyss kommit hem då..
Hade sett fram emot en skön sovmorron idag för en gångs skull eftersom jag satt uppe sent med min dator & installera program & ladda ner lite bös... :P
Men folk va ivriga på telefon så jag pinnade mig upp ur sängen strax efter tio..

Emelie & Nico kom och hämtade mig & Wilma, så åkte vi upp till skogen så dom fick springa av sig & busa lite :)
Wilma fick inviga sin nya overall.. så söt så..! Nico & Wilma är så snygga när dom kampar med varandra, ska nog ta med kameran nästa gång..! Gött att träffa Emelie lite igen, blir ju så sällan nuförtin..

Strax ska jag till jobbet, börjar 14:00..
Men imorn är jag LEEEDIG! :D ska bli skönt..

Tess är en liten fis som sitter & läser bloggar & nördar sig på facebook under arbetstid ;P
Undra vad chefen säger om den saken? ;)
Men jag gillar ju henne ändå! så de är ju lugnt..

Nu ska jag äta upp min kycklingsallad innan de är dags att dra!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det var väl ta i lite!! :P

2008-03-27 @ 12:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0