Tvätta,tvätta heeeela daan!

Idag gick de ganska fort i kr-hamn, My fick sin tattueringstid samtidigt som mitt ultraljud!
Så när jag är klar i karlstad på ultraljudet måste jag åka in till Kingsroad och kolla hur de går för gumman, för dendär kommer ta tid att göra, och förmodligen göra ont!! :S Han visste inte ens om dom skulle klara sig på en dag utan kanske fick dela upp den?! Fattar inte hur hon vågar.. :P men jag är ju en harlort också!! :D

Nu har jag tvättstuga, passa på att tvätta bäddmadrass, sängkläder, täcken, handdukar och allt nu.. Pluss mina vanliga kläder, blir några maskiner så jag har ju att göra.. blir några vändor ner och upp! Men de är gött sen när allt är klart :D

Borde laga mat också, men har ingen motivation riktigt att laga mat åt mig själv.. Tråkigt jue..
Så de får nog bli nåt mindre nyttigt iställe.. :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj ska du ha barn!!? Grattis :):) När beräknas h*n komma till världen då?:) Fin din blogg har blivit!

2008-06-24 @ 18:21:11
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: My

feegis ;D jag trodde du va den tuffa av oss två ;D haha. Jag kan byta tatueringstid om du vill?

2008-06-24 @ 19:19:30
Postat av: Murra

Ska du ha barn?! Grattis! Hur långt har du gått? Vad roligt :)

2008-06-24 @ 19:50:28
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0