Spontan shopping:)

Idag efter frukosten hos mormor kom vi på den smarta idén att åka till ullared en snabbis, med 2 små barn? Vet inte hur vi tänkte.. Turen där blev inte långvarig och hann inte kolla alla avdelningar.. Barnen sprang bort osådär i protest så.. Handlade en del grejer till bebis idag för första gången.. :) de blev kläder och prylar i svart, bärs och vitt eftersom jag inte vet om de är en pojke eller flicka.. Hittade tuffa kläder och prylar med döskallar på för de tycker jag är tufft på både tjej och kille.. Men då tyckte Victoria att min bebis skulle se ut som en punkare.. Haha, vi får väl se hur den ser ut med sina döskalle saker:) punkar-stil eller inte så blir de nog en söt bebis ändå skulle jag kunna tro! Till mig själv köpte jag kläder, filmer och spel.. De fick räcka för idag! Är de en snabb tur så är de..

Kommentarer
Postat av: jessica

är det sant?? ska du få en bebis ??? :):):)

2008-06-17 @ 21:21:56
Postat av: Kicki

Va kul med spontanshopping :)

jag kommer att få se min bebis många ggr :) vi kommer ha fler ultraljud pga att pappa:n är född med hjärtfel. men jag kan ha hur många som helst, för att få se stt barn är de bästa som finns.. helt underbart. har ju fått sett de 2 ggr nu och vill se de hela tiden.. ultraljudsbilden är redan inramad och uppsatt i vardagsrummet ;)

du har inte msn eller nått sånt ?

2008-06-18 @ 00:07:49
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: jessica

hhe, gud va kul, jag måste få komma och hälsa på!!!

wieeeeeeeeeeeeee, ja älskar barn, hha!

2008-06-18 @ 11:48:00
Postat av: Karin

jaha, okej. Jag ska vara där 11:30 :D hehe. Vart bor du i karlskoga ? Jag antar att du jobbar där också ?

2008-06-18 @ 19:42:13
Postat av: Melinda

Guud va kul med ullared :) det är perfekt att shoppa barnkläder där !

2008-06-18 @ 23:12:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0