Snart äre dags!

För sommarschemat på jobbet..
Har lärt nån ny tjej kassan och sånt nu i veckan.. och på fredag äre jag som har JOUR!
Sen äre dags för 2 veckor till semester för min del innan mitt sommarschema drar igång på allvar!
Och då äre inte mycke ledighet.. men de blir kul! Har ju mycke frukt, tidingsrapporteringar, och annat att pyssla med då eftersom jag har Johannas schema.. :)

Nu är jag hemma hos mammsen, ska sova här inatt! :D
Märks ju att man inte vart så aktiv på internet...128 olästa mail?
Shiiiit.. tog sin tid att komma igenom den raddan!

Imorn blire att umgås med Slepicka igen! :)
Som vanligt nuförtin! Har umgåts mycke nu dom sista veckorna, känns kul!
Söt tjej dä!

Nee nu äre dags att va social när jag väl är här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0