Slappar dag..

Jajamen, midsommar bestog av flängande överallt, skjutsa folk hit & dit osv.. :)
men de är väl sånt man får stå ut med när man är nykter..
Kul va de ju ändå, ska lägga upp lite bilder från igår på bilddagboken när jag orkar så håll utkik där! :)

Måste bara tillägga en sak rent allmänt..
Jag tycker de finns så otroligt patetiska människor, när man tittar på folks sidor på tex efterfesten.com
så hittar man massor med tjejer som lagt ut massvis med kort på sig själva där dom poserar? I underkläder? när dom tar på sig själva osv?!! Herregud, vissa av dom som gör detta ser förövrigt ut som skit.. Varför vill dom då skylta med sina kroppar på internet som nåt objekt? Är man 14 år o inte fattar bättre så visst, men när man är "vuxen" ?!
Som sagt, patetiskt!

Idag tog jag & Emelie en tur över till Karlstad i Glenns BMW som jag lånar:)
Shoppa lite där, åkte och tog en pizza i kristinehamn och sen tillbaka hem hit!
Ikväll får de bli att sova tidigt.. är bra sleten!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mor

2008-06-22 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0