SemesterPlaner inför veckan..

Yes, nu har jag bytlånats bil med Mats så att vi ska kunna ta oss ner till Göteborg imorn :)
Jag, Moster & barnen..ska åka på morron, stanna till vid mormors husvagn i Uddevalla och fiska lite krabbor med småpojkarna..:P Därefter till mormors lägenhet i Göteborg.. får se om de blir liseberg på tisdag eller när moster har tänkt sig de.. Jag ska åka hemåt på tisdag kväll iallafall.. För på onsdag ska jag tjäna lite pengar genom att städa i Brattfors!
Och på torsdag ska jag följa med mitt ex till Uppsala! Puuuh, semestern kommer att gå fort i denna takt av flängande sverige runt..! :P

men man ska ju faktiskt passa på att göra sånt man inte hinner annars när man väl har semester!

Idag sov jag typ hela dagen, fram tills Glenn kom & ringde på dörren ca 15:00... ( Va uppe mellan 03.30-06.00 och ute med hunden, även vid 10:00 så jag sov inte hela natten )
Då åkte Malin hemåt eftersom hon sov hos mig inatt, och därefter så tvingade jag med mig Johanna att käka pizza :)
Sen gick vi till Mathias lägenhet för att ta en kaffe och spela lite Guitar Hero.. mycke trevligt..

Nu har jag överlämnat min lägenhet och Gizmo till Emelie Slepicka! :)
Hon skulle va snäll och passa hunden och mata fiskarna nu när jag ska flänga runt så..
Tyckte jag va snällt av henne! Får se om hon pallar för de är ju ingen lätt match med den där lilla;)

Nu blire dags att försöka sova.. så man orkar med morrondagen, kan tänka mig att den blir allt annat än lugn! :D

Ha de gött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0