Inge internet:(

Hej på er.. Jag har massor att berätta, och massor av fina kort på datorn som ska laddas upp.. Jag har ju haft en händelserik semestervecka nu med toppen bra väder, så jag har inte varit så lidande av att jag inte har något internet.. Man vill ju ändå passa på att vara utomhus när de är så fint! :) men när jag har internet, så ska ni få mer detaljerade berättelser och bilder.. Just nu prövar jag på att blogga från min mobil telefon för första gången, får se om de funkar.. Vet ni! Pikki har äntligen fått sitt vackra föl nu.. Och jag fanns såklart på plats, snacka tajming:) återkommer med mer info.. Idag har jag haft med mig wilma vid hundbadet under dagen, därefter tog jag och My oss en tur på våra inlines:) okej, jag såg ut som bambi på hal is.. Men vafaan:) who cares? Jag lär mig nog bromsa tids nog! Haha.. Nej nu ska jag ta kvällen, tvättstuga och jobb imorgon.. Nu va de slut på ledigheten tråkigt nog.. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Det har varit tomt när du ej har varit vid datan ;( kul att du hade det toppen på ledigheten !

2008-06-02 @ 17:34:19
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Haha, jävla många inlägg !

2008-06-02 @ 17:34:54
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0