Hål i taket..

Jajamen, eftersom min granne Krull som bor ovanför mig fått nå vatten eller fuktskador i sin lägenhet så har någon firma hållt på och renoverat de under de senaste veckorna, de har borrats och bilats så de har dånat i hela lägenheten..
Idag till min stora förvåning får jag ett samtal där dom medelar att dom råkat borra för djupt och på så vis hamnat i min lägenhet? Eftersom jag då va på väg till Uddevalla just då så fick vaktmästaren släppa in arbetarna i min lägenhet...
Så nu har dom byggt nån trälåda i taket och satt nån trä-påk i mitt bardum.. SNYGGT!!
Tur att inte jag stog i duschen iallafall!!!

Nu har vi anlänt till mormors lägenhet...
Rally-mormor.. skulle hänga efter henne för att hitta hit, ingen enkel match när man får sms att man är långsam när man håller hastigheten? :O
Haha, bra sjukt..!

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Kicki

De va riktigt konstigt att få veta. ska förklara mer om de i min blogg sen :) för jag är inte överäns med hon som gjorde UL och min barnmorska tycker med de låter konstigt..

2008-06-17 @ 09:45:15
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Kicki

glömde skriva om willys me :p att jag kommer inte ihåg vem jag handlade av :$ men jag vet vem du är :)

2008-06-17 @ 09:46:42
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0