Ensamt..

Idag har jag inte umgåts med någon, utan bara varit ensam hela dagen, knappt ens pratat med någon i telefon eller liknande.. Försökte vara duktig och laga mat, hade köttfärs i frysen som va kvar sen jag & frida hade tacokväll..
Så jag gjorde pasta & köttfärssås.. Är inte ens förtjust i köttfärssås, inte alls.. men man måste ju variera sig gällande maten annars kommer jag ju tröttna på de jag gillar iställe om jag bara äter de hela tiden..
Men trotts min utbildning har jag problem att beräkna mängden mat, varje gång jag lagar mat är jag hungrig så jag brer på lite extra, vipps så hade man mat på bordet för en familj på typ 6 pers?? Känns så jävla tråkigt att laga åt sig själv när de blir sådär.. :p

Nu på kvällen tog jag mig en tur till kronhallen för att handla lite onyttiga saker som jag kan trycka i mig under kvällen framför tvn.. Så nu har jag vispat upp en påse chokladpudding, så blire vispgrädde till de sen..
Här har ni motsattsen till halkar.blogg.se, hon äter inget för hon bryr sig om sin vikt?
Jag bryr mig inte, utan äter de jag är sugen på!! :D
Av den anledningen förstår jag inte hur hon klarar att hålla sig från att äta nåt?
Blir man inte sugen på nåt när man mat-strejkar? Hur isåfall kan man motstå sitt sug?
Min stora last & bov är ju coca colan..blir jag sugen på de, då måste jag ha de!! så enkelt äre ju bara..
Kan ju bara tillägga också att detta hittils inte påverkat in vikt!! Som tur är, jag är smal, har alltid varit smal..tids nog kommer de också förändras..men förhoppningsvis bara tillfälligt ;)

En påse chips & en påse godis till de, så nu vet ni vad jag sysslar med resten av kvällen!! ;)

Kommentarer
Postat av: Stoffa

Haha! Vikten kommer senare ! Trust me.

2008-06-25 @ 21:28:57
Postat av: Pernilla

Tråkigt att vara ensam hela dagen.

har mkt denna vecka, men nästa vecka kan vi väl ses?

Gick in o kollade på hon halkas blogg...kommenterade ett inlägg med hennes drömbild.

Trött jag blir på människor som vill bli anorektiker, stört som faaan1

2008-06-25 @ 21:47:02
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Melinda

Gud va skönt att vara ensam och äta gott och :) ja, hon verkar verkligen heelt sjuk i huvet :/ herregud vilken människa..

2008-06-25 @ 23:02:08
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0