Efter semestern..

Jajamen, idag gjorde jag min första dag efter semester..
Trodde jag skulle ha kassa-tid 12.00-18.00 och sen gå hem, men hade kolonial hela dagen+jour på kvällen..
Alltså lite drygt 3 timmars övertid med OB för att ha jour till 21:15, och de ville jag inte tacka nej till när man är så penga-kåt som jag är.. En bra start! :D
Dock va de mycke att göra, kom 13 pall med frukt idag så stackars Emelie B har ju inte ens tagit sig tid att äta på hela dagen den tok-fian :S

Vet inte hur de ska gå ihop på jobbet nu i sommar? Folk slutar hit & dit,sjukskrivningar, semestertid & kort om folk...
Helt kaos känns de som!! Men vi får hoppas att allt ordnar sig, så trist att jobba om de är dålig stämning bland personalen ju! :D 

Men men, efter jobbet fick de bli att hämta en pizza på vägen hem, feta i mig och nu slappa framför tvn..
Ska ju jobba nu 6 dagar denna vecka.. Så bäst att vila sig nu så man orkar, min rygg har nämligen börjat protestera!! :(

Ha de gött!!       ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Verkar vara dåligt med folk och mycket sjukskrivningar överallt nuförtiden tycker jag, så är det på mitt jobb också! Du får ju inte jobba ihjäl dig nu när du har en till att tänka på :):) Kramar!

2008-07-01 @ 18:47:17
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe, tack för hjälpen i går :) En suuuper bra lapp du lämnade till mig idag, det gjorde mig på gott humör iaf :D Tack tack!!

2008-07-01 @ 21:34:19
URL: http://emeliebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0