Vilken dag! :D

Allt har gått huuur bra som hellst, vaknade en timme före alarmet, va stressad & ville komma till jobbet & sätta igång med 2 dagars beställning, skyltbyte+ta bort bordet & fixa inför veckans annonsvaror, få upp alla pallar & sedan skriva alla skyltar till morgondagens prisändring.. ALLT detta på en dag, av den anledningen kände jag mig stressad, vilket tydligen va bra för jag fick allt gjort fortare än jag kunnat ana! :D

Skönt att lämna stället i ett bra skick & veta att imorn, tisdag, då är jag LEDIG! Min enda lediga dag denna vecka iofs, men de ska bli skönt!! Sova lite & kanske hinna med att träffa lite kompisar..

Tralalalaaa, humöret på topp! :D

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Gillar du Friis & Company väskor? Kolla in min blogg... Välkommen!

2008-07-07 @ 16:29:30
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0