Slapp söndag..

Jajamen, idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, tappade motivationen när jag insåg att dagen skulle bestå av regn.. Hade först tänkt mig att åka till kristinehamn, borsta wilma, ta en promenad med wilma i skogen osv..
Men nu rann allt de ut i sanden..

Jag längtar tills på tisdag, och just nu känns tisdag väldigt långt bort..
Fast de är ändå ganska nära...

Jag har glömt sagt att jag klippt av mig håret..! :D Här har ni resultatet!!
Kort bak, och lite längre fram, så de blir en kontrast liksom :D



Till er läsare, om ni klickar i spara rutan så slipper ni skriva in användarnamn & lösenord varje gång ni ska in på min blogg, Kicki va smart nog att lägga märke till de, bara jag som inte fatta! :D

Har ni några förslag på vad man kan göra en grå & tråkig dag som denna???

Kanske skulle jag ta & ringa min grillmästare för att höra vad hon har på schemat??

Kommentarer
Postat av: Malin

fin du blev i håret. hur är det med magen?



Jag får inte till bilden som ska vara längst upp på bloggen, vet inte vad som är för fel. så var det med förra bloggen oxå.. kram

2008-07-20 @ 16:59:08
Postat av: tove

Den där frisyren var jättesnygg! har också världens tråkigaste söndag...fast jag orkar inte göra något egentligen, blir nog till att ligga och titta på film och slappa :)

ha det gott!

2008-07-20 @ 17:22:31
URL: http://tovemyr.blogg.se/
Postat av: Kicki

men du vet, kicki är smart :D

2008-07-20 @ 22:21:43
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0